tirsdag 6. oktober 2015

Kort mot kreft




Hei alle sammen
Jeg har en liten oppfordring til dere via CMN- bloggen.
Oktober er Rosa måned og fokus på brystkreft.
Vi har en aksjon gående i CopicMarkerNorge bloggen, her ser dere hovedinnlegget.
For å se hvilke kort de andre DT medlemmene har laget er det bare å klikke seg inn og ta en titt.
***
 
Kjære Copic-venner!

Jeg, DT-Nina, startet i fjor en innsamlingsaksjon som jeg kaller "Kort mot kreft" der jeg selger alle kortene mine til inntekt for Kreftforeningen. Etter å ha mistet begge foreldrene mine til kreft i ung alder (min mor av spredning etter brystkreft) og opplevd sykdommen på nært hold, ønsker jeg å bidra til kreftforskningen, slik at flere kan få en riktig og mer personlig tilpasset behandling og at flere kan overleve denne forferdelige sykdommen. Så langt har jeg samlet inn 16.500,- kr på innsamlingssiden min: Ninas hobbyrom - kort mot kreft. Men jeg ønsker å samle inn enda mer, og mine kjære team-medlemmer er så fantastiske at de har tilbydd seg å selge sine flotte kort til "kort mot kreft" i oktober.

Oktober er som kjent "rosa sløyfe måned" og vi i Copic Marker Norge vil være med på å sette lys på denne aksjonen. Vi oppfordrer derfor alle våre følgere å selge sine fine kort til inntekt for Kreftoreningen og sette inn pengene på innsamlingssiden "Kort mot kreft" hos Kreftforeningen, ved å trykke på "gi en gave" øverst på innsamlingssiden.

*****
Her kommer mitt bidrag til denne aksjonen.
***
Motivet er fra Staming Bella og Uptown Girls.
Fargene jeg har brukt er:
Hud:E50-51-00-30-42
Hår: Lyst-Y21-E34-E55-E15
Mørkt- E40-E70-E71-E44-E49
Bluse: YR21-YR12-YR27
T-skjorte: RV42-R22-R35-R29-R17
Bukse: B97-B95-B99
Skjørt: E04-RV95-E79-RV000
Sko: RV42-R22-YR21-YR12
Benk: E40-E41-E42
***

Ønsker dere en fin Oktober måned!

Ingen kommentarer: