tirsdag 10. mars 2015

Fargelegging/ coloring over at StampARTic

 Vi har en ny fargeleggings artikkel over hos StampARTic.
**

Denne gangen vil jeg viser dere min versjon av fargelegging med copics, papirklipp og prismacolor.
Jeg har brukt et Julie Nutting stempel fra Prima, de egner seg så godt til eksempler.
På det første bilde her, ser dere hva jeg har brukt. Dvs. Jeg har brukt et annet papir og farger på støvlettene enn planlagt.
***
Today I want to show you my version of coloring with copics, paper piercing and prismacolor.
I used a Julie Nutting doll, they are so great to use for these projects.

Here is what I used. I have to say that her boots got another color than planned.
***
 ***
I colored her skin and hair first.
***
Jeg farget huden og håret først.
***
 ***
Then I clued all the papers that I cut out
***
Deretter limte jeg på alle delen jeg har klipt til.
***

 ***
Her er ho, farget med copic så langt. 
Her er fargene jeg har brukt.
***
Here she is, colored with copics so far.
These are the colores I used
 ***
 
*** 
Jeg ville gjerne ha litt mer dypde i klærne og har derfor brukt prismacolor på disse til slutt, jeg tok deretter min hvite fargeblyant og blendet fargene sammen.
Som dere kan se,er det mer dypde i motivet nå.
***
I want to add some more depth to this image so I colored er cloths in with prismacolors. Ant then took my white pencil and blendet the colors first on the blouse and second on the skirt.You can see there is more dept to this image now.
***
 ***
Det er vanskelig å se her hva jeg har gjort med fargeblyantene, men her er ho, ferdig "påkledd" og du får her se at det er mer dypde i motivet.
It is dificult to see what I done with the colors, but here she is, fullied dressed. And you get an impression  of the dept now.
***
 ***
Så da har vi det endelige resutatet her. Det ble en tag, disse er så enkle og greie å ha liggende vist man plutselig trenger en hilsen.
***
 This tag is what I done and it is great to have something easy to grab when you need a greeting fast.
***
***
Hope you got inspired to mix and match with copics and paperpiecing, and  of course the prismacolors.
***
Da håper jeg at du ble litt interssert i å prøve deg på mix og match, fargelegge osv.
                                                                                ***

Ingen kommentarer: