torsdag 15. januar 2015

Vinterkort for Copic Marker Norge

Hei
 Da er vi kommet i gang med de vanlig utfordringene på CMN.
Har derfor laget dette vinterkortet, siden utfordringen er; Anything goes.
***
Jeg har plutselig fått skikkelig sans for Prima sine Mixed Media Dolls og synes de er kjempegøy å fargelegge.
***
Her har jeg hatt det riktig så morsomt når jeg laget dette kortet.
***
***
Disse dukkene har ikke ansikter, så jeg har tatt meg den frihet tegnet et til denne dokka.
(Ser nå at jeg har vært litt uheldig med nesen, den er litt skarp i fargen, men det får bare våge seg denne gangen.)

Denne dokka heter Valentina og fargene jeg har brukt er:
Hud: E50-51-00-30-01
Øyne: G21-YG63-G24
Lepper: R00-E93-R22
Hår: BV29- 25-W1-3
Klær og sko: E40-E04-19
Jeg har også brukt copic multiliner sp 0.03 da jeg tegnet ansiktet.  
***
Da ønsker jeg dere en strålende uke :-) 
***
Ikke glem å stikke innom Copic Marker Norge bloggen og sjekk ut hva resten av team 1 har laget!

1 kommentar:

Guri sa...

Dette kortet likte eg :)