fredag 19. desember 2014

Mitt bidrag til luke 19 hos Copic Marker Norge

Hei
Da er vi kommet til luke 19 og det er min tur å inspirere. Noen ganger får man bare lyst å gjøre noe med et spesielt stempel. Denne gangen er det et stort Bloom Girl stempel fra Prima. Dette fikk jeg lyst å lage et bilde av. Tok ikke så altfor lang tid. Brukte et par kvelder, men mest pga. maling og paste som måtte tørke.
Dette bilder blir nok en julegave :-)
***

***
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E 50-51-00-30-01
Øyne: B000-32-99-BV25-29
Lepper: E93-RV42-R56
Hår: W5-2-1-0-E40
***
***
Må jo innrømme at det var deilig å bare kose seg uten at det var julekort. Et herlig avbrekk i førjuls stria.
***
Så da vil jeg bare avslutte med å ønske dere en flott dag og kos dere med denne julesangen.
***


***

1 kommentar:

Kjersti sa...

For et flott prosjekt Gunn!
Håper du har fine juledager med familien, koser deg og får ladet batteriene! Ønsker dag alt godt for det nye året!
Klem fra Kjersti:)