onsdag 23. april 2014

Creative with dies.

 Over at StampArtic we have been creative with dies. At least I tried to be creative. I was kind of inspired by the Fabergè eggs. 
Mine isn`t near a Fabergè, but I had fun making this.
 ***
Over hos StampArtic har vi vært kreativ med dies. Dvs. jeg har prøvd å være kreativ.
Jeg ble inspirert av de vakre Fabergè eggene. 
Mitt er ikke i nærheten av å ligne Fabergè, men jeg hadde det moro underveis.
***********

I made a  box shaped like an egg. 
I drybrushed it with Viva Inkagold and Decoart paint
*********
Jeg har laget en eggformet boks som jeg har tørrbørsta med maling fra Viva Inka Gold og Decoart Paint.
***

For the eggshaped I used a big balloon die from Simon Says Stamps. The other dies are from Joy craft.
************
For selve eggformen har jeg brukt en ballong die fra Simon Says Stamp og de andre er fra Joy Craft.
***
The embossing is the Regal embossingfolder from Tim Holtz.
I also used some Prima flowers and made the orange rose using punched flowers.
Some pearl lace and the rest of the pearls made with Viva pearl pen.
************
Embossingfolderen er Regal fra Tim Holtz.
I tillegg har jeg brukt Prima blomster og rosen i midten har jeg laget selv, med punchet blomster. 
Jeg har også brukt perlebånd langs sidene og på forsiden og baksiden har jeg laget perlene med Viva pearl pen.
                                                                                  ***
So head over to the StampArtic blogg and take a look at what the rest of the DT has made. It is some amazing projects, that`s for sure.
And why not take time to join us at the challenge. I know a lot of you are really awesome with dies. So have some fun and you have a change to get a prize as well.
                                                                        ***********'
 Så stikk innom StampArtic bloggen og sjekk ut hva de andre på DT har laget, utrolig mye flott her.
Og ikke minst, ta deg tid til å være med på denne utfordringen. Jeg vet at det er mange der ute som er utrolig dyktig på å bruke dies. Hvorfor ikke ha det gøy med dies og samtidig ha sjansen til  å vinne en premie...

Ingen kommentarer: